Wednesday 14 February 2018

Clone USB Drivers Mudah menggunakan Alat USB Tool Windows

     Clone USB Drivers Mudah menggunakan Alat USB Tool Windows
Jika anda ingin menyebarkan cakera USB termasuk maklumat yang sama kepada individu yang banyak, maka anda mungkin dapat mengetahui ImageUSB yang sangat berguna. Aplikasi freeware ini membolehkan anda bukan sahaja untuk menghasilkan imej USB, tetapi juga membolehkan anda mengarangnya ke pemacu USB yang banyak pada masa yang sama. Dengan melakukan ini, anda boleh mengklon cakera USB untuk pemacu USB yang banyak pada masa yang sama

Anda boleh memuat turun ImageUSB dari laman Perisian Pasaran. Muat turun adalah sebagai arkib ZIP yang terdiri daripada aplikasi mudah alih. Sebagai aplikasi yang sepenuhnya mudah alih, ia tidak memerlukan penggantian. Anda boleh mengeluarkan kandungan arkib ZIP ke folder dan klik dua kali pada imageUSB.exe untuk menjalankannya. Aplikasi ini memerlukan keizinan pentadbir kerana fakta bahawa ia harus menyusun kepada MBR pemacu USB sasaran.





# 1. Mewujudkan Imej USB Drive
Untuk mengembangkan imej dari pemacu USB, anda perlu mengikuti langkah-langkah di bawah:

1.Pilih pemacu USB sumber dari senarai.
2.Pilih Buat dari pilihan UFD.
3.Pilih folder di mana fail imej akan dibuat.
4.Sekarang klik butang Cipta imej
Bar kemajuan akan mendedahkan prosedur kerana ia menghasilkan imej pemacu USB yang dipilih. Jadi tunggu dan biarkan ia mewujudkan imej penuh.

# 2. Membakar Imej ke Pemacu USB Lain
Jika anda ingin membuat klon menggunakan imej pemacu denyar USB, maka anda perlu mengikuti langkah-langkah di bawah:

1.Pilih beberapa pemacu USB target dari senarai.
2.Pilih Tulis kepada pilihan UFD.
3.Pilih imej pemacu USB.
4.Sekarang klik butang Tulis untuk UFD.
Ini akan menyusun kandungan imej USB kepada semua pemacu USB sasaran terpilih yang telah anda pilih.


Sama ada anda ingin mengklonkan pemacu denyar USB menjadi satu klon untuk kegunaan individu, atau ingin menghasilkan pemacu kilat USB yang banyak diklon untuk aplikasi perisian atau pengedaran kandungan, ImageUSB boleh sangat membantu. Ia boleh menyusun imej USB tunggal ke beberapa pemacu USB sasaran pada masa yang sama, jadi pelbagai klon yang dihasilkan secara serentak dihadkan sepenuhnya oleh pelbagai port USB sedia ada yang ada dalam sistem komputer anda.


Artikel Sumber: boyblog

No comments:

Post a Comment